جلسه هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد یزد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و نمایندگان ریاست عالیه دانشگاه در تشکل های اساتید و دانشجویان در محل دفتر رئیس واحد تشکیل و پس از بررسی در خواست های واصله با اتفاق آراء با فعالیت تشکل دانشجویی انجمن اسلامی موافقت گردید  .

دومین دستور کار بررسی اساسنامه تشکل انجمن اسلامی پیروان خط امام (ره) بود که با توجه به مغایرت با دستور العمل های شورای انقلاب فرهنگی و سازمان مرکزی پیشنهاد اصلاح اساسنامه و طرح در جلسات آتی به تصویب رسید .

دکتر اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این جلسه گفت : حمایت از فعالیت‌های دانشجویی جزء اولویت های  ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی است  وتشکل‌های دانشجویی با هم اندیشی و تعامل با مسئولان فرهنگی و حوزه‌های دانشگاه در پیشبرد آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه گام بردارند.

محسن افتخاری نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: رابطهٔ تنگاتنگ تشکل‌های دانشجویی با معاونت فرهنگی و ارائه مشاوره لازم در رفع نارسایی‌های دانشگاه کارساز است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا