یزدفردا "در رابطه با سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در روز 12 بهمن نقدها وتأییدهایی بر آن صورت گرفته؛شما هم مطلبی از سایت تسنیم آورده اید،بنده هم به سخنانی از حجه الاسلام طباطبایی برخوردم که باز نشرآن  می تواند به فهم ودرک نظر احسن کمک کند ...  باتشکر محسن امیدوار
(1)تسنیم:آنچه هاشمی به عنوان بدهکار بودن مردم به امام و خانواده امام می‌گوید، به هیچ عنوان از سر ارادت و احترام و خضوع در برابر امام(ره) و خانواده امام(ره) نیست بلکه برای چاق کردن ابزار سیاسی خود است!
(2)حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی در گفتگو با خبرآنلاین: با اشاره به سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی مبنی براینکه«همه ما به امام خمینی(ره) بدهکاریم»، اظهار داشت: سخنان آیت‌الله هاشمی سخنانی درست، پخته و سنجیده‌ بود. در واقع نوعی یادآوری به مسئولان بود که بدانند چه کسی آنها را با این نقطه رسانده است.
(1)- موضوع احراز صلاحیت سیدحسن واقعا چیزی نیست که بتوان با یدک کشیدن نسبت خونی با امام، حقی فراقانونی درباره آن قائل شد! چراکه باعث ضایع شدن حقوق دیگر کاندیداها می‌شود!.
(2)- شورای نگهبان می گوید فقیه بودن را ما باید تشخیص دهیم عيبي ندارد شما هم تشخيص دهيد ولي در انجاييكه نظر مراجع مسلم پيش می‌آيد نظر خود را مقدم نپنداريد كه اين لطمه زدن به اعتبار حوزه و روش اصيل دروس و بحث حوزوي است، آيا قبول نداريد كه تشخیص فقیه بودن با علما و مراجع هم است؟
(1)- اگر قرار باشد شورای نگهبان برای نوه امام(ره) تبعیض قائل شود، این یک اتفاق خوب در سالگرد انقلاب اسلامی نیست!.. خانواده امام باید از این مسائل مبرا بمانند!
(2)- اجتهاد نوه امام خميني را انچه كه گفته مي شود بسياري از حضرات و علماي اعلام تاييد كرده‌اند و خود اعضاي محترم شورا نيز مي‌توانند با بررسي دروس به اين نتيجه برسند.
(2)- این استاد اخلاق با اشاره به اینکه برخی کاندیداهای خبرگان بدون گذراندن آزمون تایید صلاحیت شدند، تصریح کرد: چرا آن افراد تایید صلاحیت شدند...

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا