دومین جشنواره بزرگ فجر روستای بخش مرکزی تفت با حضور استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور روستایی استاندار،  فرماندار تفت و جمعی از مسئولان و روستاییان عزیز در محل مجتمع ارم اسلامیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این نشست با قدردانی از خدمات و تلاشهای عوامل برگزاری این جشنواره گفت: روستاییان عزیز خدمات بسیار عظیم و چشمگیری را در راستای رشد و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران محقق نموده اند.

فرماندار تفت با تجلیل از خدمات عظیم روستاییان در طول عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی آورده است: روستاییان عزیز چه در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و آبادانی میهن عزیز اسلامی، نقشی خیره کننده و غیرقابل انکار داشته و وفاداری خود را به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی که همان تحقق و اجرای اصول اسلام ناب محمدی(ص) است به اثبات رسانیده اند.

وی از بهره برداری بیش از 72 پروژه با اعتباری حدود 580 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها بیشتر در بخش های گازرسانی، ورزش و جوانان، برق، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، احداث CNG، شهرداریها، دهیاریها، مخابرات و جهادکشاورزی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.زارع با اشاره به افتتاح پروژه های مهم گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان تفت در ایام ا... فجر اظهار داشت: افتتاح پروژه های گازرسانی به شهر نیر، گازرسانی به روستاهای دهستان کهدوییه، گازرسانی به روستاهای دهستان بنادکوک و گازرسانی به روستاهای بخ و گاریز(فاز1) از مهم ترین پروژه هایی است که در ایام ا... فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار همچنین از افتتاح رسمی 9 واحد تولیدی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال و اشتغال زایی 81 نفر در دهه فجر امسال خبر داد.

زارع در پایان با تجلیل از برگزارکنندگان دومین جشنواره فجر روستا به ویژه بخشداری بخش مرکزی تفت ابراز امیدواری کرده است: برگزاری این گونه مراسم‌ها، گامی در جهت معرفی و ارائه توانمندی ها و قابلیتهای روستاهای شهرستان تفت برای رشد و تعالی بیشتر و روزافزون باشد.      

یادآور می شود تجلیل از دکتر عباسی، دکتر کلانتری، محمد احمدی، دکتر محمدکاظم کهدوئی، کاظم دهقانیان نصرآباد و زهرا شاه شهوازی به عنوان مفاخر  و جمعی روستاییان برگزیده بخش مرکزی تفت در کنار برنامه های شاد و مفرح از دیگر برنامه های دومین جشنواره فجر روستا بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا