ستوان دوم پاسدار "حمید خدابخشی" بعنوان فرمانده حوزه رزمی امام حسین (ع) بافق منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ گردهمایی یکصد و ده نفر از بسیجیان حوزه رزمی امام حسین (ع) شهرستان بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ، امام جمعه و فرماندار بافق ،جمعی از مسئولان محلی و بسیجیان این حوزه در محل بیت الزهرای امام خامنه ای این حوزه برگزار شد.

بسیجیان حوزه رزمی امام حسین(ع) شهرستان بافق در این گردهمایی با قرائت میثاق نامه بسیج ، با امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو ، گفت: تلاش دشمن در براندازی انقلاب و ایران این است افرادی که به دشمنان چشم دوخته اند به مجلس بروند نه کسانی که نگاه قرآنی دارند.

سردار فتوحی در ادامه بر ضرورت انتخاب کاندید اصلح تاکید نمود و افزود: برای شناخت نامزدهای انتخاباتی از افرادی متعهد و متدین کمک بگیریم که دانش و بینش کامل داشته باشند.

گفتنی است اجرای حرکات ورزش زورخانه ای و قرائت میثاق نامه برای بسیجیان حوزه توسط حجت الاسلام هاشمی ،تجلیل از مدیران و مسئولانی که در اجرای اردوی صحرایی این حوزه همکاری و مساعدت داشتند ، ارائه گزارش عملکرد و اهدای حکم مسئولیت به فرمانده حوزه رزمی امام حسین (ع) شهرستان بافق از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا