یزدفردا"رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست از گشایش یافتن نمایشگاه کتاب به مناسبت ایام خجسته دهه فجر در محل کتابخانه عمومی امام علی (ع) روستای ترکان و هرابرجان این منطقه خبر داد.

 

اکبر رنجبر در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه اظهار داشت: کتب این نمایشگاه در زمینه های ادبیات ، دینی و مذهبی ، جفرافیا، کودک و نوجوان و ...  با تخفیف ٢٠ تا ٥٠ درصد به معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است . 

رنجبر افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم ، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم ، دهیاران و شوراهای اسلامی  روستاهای ترکان و هرابرجان و کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر مروست، کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) ، کتابخانه امام علی (ع)  برپا شده و تا  پایان دهه فجر جهت بازدید علاقه مندان در سالن کتابخانه عمومی  امام علی (ع)  دایر می باشد . 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ، همچنین نمایشگاه کاریکاتور  از آثار هنرمندان  به نمایش گذاشته شده است . 

این نمایشگاه  با حضور فلاحتی بخشدار مروست ، اعضای شورای اسلامی مروست ، شهردار، اعضای شورای فرهنگ عمومی، شوراها و دهیاران منطقه و جمعی از مسوولین محلی و اصحاب فرهنگ و هنراین منطقه برگزار شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا