سرپرست مركز علمي – كاربردي ميراث يزد از پذيرش دانشجو دوره هاي كارداني حرفه اي بدون آزمون در اين مركز خبر داد.

 راحله پوراکبر در اين خصوص گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی یزد در دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی آغاز گردیده و تا بیستم بهمن ماه ادامه دارد.

سرپرست مركز علمي- كاربردي ميراث يزد افزود: مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی یزد در نیمسال دوم 95-94 در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو در رشته های گردشگری، ساخت طلا و جواهر، هتلداری، کاشی و سفال سنتی و مصنوعات چوبی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

وی خاطرنشان ساخت: باتوجه به اینکه طلای یزدی به عنوان یک برند مطرح است، تربیت نیروی انسانی ماهر و ایجاد آمادگی لازم جهت ورود به بازار امکان تحصیل در مقطع کاردانی این رشته برای اولین بار در مرکز میراث فرهنگی یزد فراهم شده است.

پوراکبر تصریح کرد: کلیه علاقمندان می توانند برای ثبت نام در مقطع کاردانی از امروز لغایت بیستم بهمن ماه و برای ثبت نام در مقطع کارشناسی تا تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه با مراجعه به سایت www.sanjesh.org (سازمان سنجش) و یا مراجعه حضوری به مرکز نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شايان ذكر است مركز علمي – كاربردي ميراث فرهنگی يزد كه در خيابان شهيد رجايي، كوچه هاشم خان واقع گرديده تحت نظارت موسسه آموزش عالي علمی – کاربردی  ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است و مدارك علمي آن مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا