فرماندار بافق : تمامی نگاه و توجه دشمنان به راهپیمایی 22 بهمن وانتخابات اسفند ماه معطوف شده است.

یزدفردا: نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه با حضور فرماندار بافق ،بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با تاکید بر اهمیت برگزاری با شکوه راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن در امسال اظهار داشت: با توجه به حساسیتی که راهپیمایی 22 بهمن برای دشمنان نظام و کشور ما دارد می طلبد که مردم و مسئولان با حضور پررنگ و حماسی خود یکبار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را به نمایش بگذارند.

"سید مهدی طلایی مقدم" در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال بنام همدلی و همزبانی و در پیش رو بودن انتخابات اسفند ماه تصریح کرد: تمامی توجه و نگاه های دشمنان به انتخابات و راهپیمایی امسال معطوف شده است و این مهم وظیفه مسئولان را دوچندان کرده که باید با فراهم کردن شرایط مساعد زمینه را جهت حضور گسترده و پرشور مردم در این دو اتفاق مهم فراهم شود.

گفتنی است در این نشست پس از ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات حاضرین مقرر شد مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بافق در روز پنجشنبه همزمان با سراسر میهن اسلامی ساعت 10 صبح از روبروی بسیج تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا