در اين مراسم گروه‌هاي مختلف هنري با شور و نشاط خاصي به اجراي برنامه پرداختند كه با استقبال شركت‌كنندگان همراه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:  این انقلاب یك نعمت بزرگ الهی است كه به كشور و ملت ما در دنیا، سرفرازی و عظمت داد و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید.

مجید کرباسی با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، همراهی مردم و جانفشانی و ایثارگری‌های شهدا محقق شد و برای حراست و پاسداری از آن باید همیشه ولایتمدار و در خط ارزش‌های اسلامی باقی بمانیم.

قرائت قرآن، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، اجرای موسیقی، طنز و تقلید صدا توسط هنرمندان استانی و برگزاری مسابقه دهه فجر از جمله بخش های این مراسم بود.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد امسال نیز همچون سال های گذشته در آیین های دهه مبارک فجر و جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور فعال داشت و در راستای گرامی داشت این ایام الله، برنامه های باشکوهی را اجرا کرد.

تشکیل ستاد دهه فجر، تبلیغات محیطی، آذین بندی و فضاسازی مناسب اداری، برگزاری نمایشگاه انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب، همایش اندیشه های امام (ره)، پخش سرودهای انقلابی ویژه دهه فجر در طول ایام الله و  برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از  جمله برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا