نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن به وسیله فضای مجازی کانون خانواده را در ایران هدف قرار داده است، گفت: زمینه آشنایی دانش‌آموزان با نماز و اهمیت آن فراهم شود.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم جشن سن تکلیف دانش‌آموزان دختر یزد، با اشاره به اینکه خداوند ما را برای هدف مشخصی خلق کرده، اظهار داشت: هر آنچه ما در این دنیا توانایی انجام آن را پیدا می‌کنیم، به دلیل امدادهایی است که خداوند متعال به ما ارزانی می‌دارد.
وی با اشاره به اهمیت شکر نعمت‌های فراوانی که خداوند به ما داده، بیان کرد: یکی از اقداماتی که انسان می‌تواند در زمینه شکر خداوند انجام دهد و بر مسلمانان واجب شده، نماز است.
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: برای شکرانه نعمت‌هایی که خداوند به ما داده و نعمت‌هایی که باید از خداوند بگیریم، باید نماز خود را اول وقت و به صورت جماعت اقامه کنیم.
آیت الله ناصری به ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: خداوند در این ایام به ملت ایران لطف بزرگی کرد و شر طاغوت و شیطان‌های بزرگ جهانی را از سر ما دور کرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ایثار، کار، جدیت و تلاش از جمله ارمغان‌های انقلاب اسلامی ایران است، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که بزرگترین لطف خداوند به ماست و باید در تمام مراحل زندگی از ولایت فقیه تبعیت کنیم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهکارهای متعددی در زمینه مقابله با ملت ایران به کار بستند، گفت: یکی از این اقدامات، تهاجم فرهنگی است که امروز به وسیله فضاهای مجازی در جامعه ترویج داده می‌شود.
امام جمعه یزد فضاهای مجازی را یکی از زمینه‌های انحراف به ویژه در بین جوانان و نوجوانان دانست و گفت: دشمن به وسیله فضای مجازی به دنبال فروپاشی کانون خانواده در جامعه است و باید زمینه دوری دانش‌آموزان از این فضاها فراهم شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا