معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: خوشبختانه با نگاه ويژه دولت تدبير و اميد به حوزه بانوان، زمینه‌های افزايش مشاركت اجتماعي دختران وزنان در كشور و استان فراهم‌شده است.


به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ روز دوشنبه 19 بهمن‌ماه جشن بزرگ بانوي انقلاب ويژه دختران وزنان استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، فرماندار يزد و جمعي از مديران استان در پرديس تربیت‌معلم شهيد پاک‌نژاد يزد برگزار شد.
 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين مراسم ضمن تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: بانوان در پيروزي انقلاب اسلامي، تداوم و حفظ اين انقلاب نقش بسيار مهم، تأثيرگذار و پررنگي داشته‌اند.
 «محمدعلی طالبي» ادامه داد: فضاي به وجود آمده براي فعاليت و مشاركت بانوان به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه با دوران قبل از انقلاب نيست و امروز سطح بالايي از مشاركت اجتماعي زنان را در عرصه‌های مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي شاهد هستيم.
وي افزود: هنوز با آن جايگاهي كه شايسته بانوان نظام جمهوري اسلامي ايران است فاصله‌داریم، امانگاه مثبت دولتمردان دولت تدبير و اميد و همت و همدلي بالاي زنان و دختران ايران اسلامي بيانگر اميدواري در راستاي حضور بيشتر و مؤثرتر بانوان درصحنه‌های مختلف است.
طالبي در پايان سخنان خود تصريح كرد: فعاليت و مشاركت بانوان در عرصه‌های فرهنگي، اجتماعي، سياسي، علمي و هنري ازجمله اولویت‌های برنامه‌ریزی در راستاي توسعه پايدار استان محسوب می‌شود و اميدواريم روزبه‌روز و بيشتر از گذشته شاهد رشد و پويايي فعالیت‌های دختران وزنان استان در حوزه‌های مختلف باشيم.
گفتني است جشن بزرگ بانوي انقلاب در راستاي ارتقاي نشاط اجتماعي بانوان استان و به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداري برگزار شد و برگزاري مسابقه، قرعه‌کشی، اهداي جوايز، اجراي موسيقي سنتي، برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگي و هنري و برگزاري كارگاه نقاشي و كاردستي ويژه كودكان ازجمله برنامه‌های شاخص اين مراسم بود.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا