یزدفردا"رئیس جمهوری و تیم موفق هسته ای مظلوم واقع شده اند و کسانی که علیه آنها جوسازی می کنند،از این ناراحتند که چرا خودشان به این موفقیت نرسیده اند.

-وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: رئیس جمهوری و تیم موفق هسته ای مظلوم واقع شده اند و کسانی که علیه آنها جوسازی می کنند،از این ناراحتند که چرا خودشان به این موفقیت نرسیده اند.

به گزارش  ایرنا، سید حسن هاشمی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان علوم پزشکی در حوزه هنری تهران افزود: قبل از هر نکته ای چون آقای دکتر صالحی، در این مراسم حضور دارند و با توجه به حاشیه سازی هایی که علیه تیم موفق هسته ای شده است،به نظر می رسد، علت این حاشیه سازی ها این باشد که معترضان چون خودشان نتوانسته ند به این موفقیت برسند،اعتراض دارند.

وی ادامه داد: من گاهی در خلوت خودم دلم برای آقای ظریف،آقای دکتر صالحی و به خصوص شخص رئیس جمهوری می سوزد، چون از نزدیک شاهد دلسوزی ها،استرس ها و بی خوابی های آ نها بوده ام.

وزیر بهداشت گفت: امروز جامعه ما با مشکلات زیادی مواجه است و علاوه بر زیاده خواهی هایی عده ای، نفاق هم آفت جدی و یک مشکل اساسی در کشور شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: من با شناختی که از نزدیک از آقای دکتر ظریف، دکتر صالحی و رئیس جمهوری دارم، ارادتشان را به خدا، اسلام، ائمه، رهبری و مردم از نزدیک دیده ام و بی انصافی است که کسانی با نگاه، گمان و بیان آلوده علیه آنها حاشیه سازی می کنند و از خدا می خواهم آ نان را هدایت کند.

هاشمی گفت: موفقیت رئیس جمهوری و تیم هسته از آقای دکتر ظریف، دکتر صالحی، دکتر عراقچی و همه همکاران آنها با لطف، عنایت و هدایت خدا و حمایت مردم و رهبری به دست آ مده است و البته نباید از عزیزانی که پیش از این با نثار جانشان این فرصت را فراهم کردند بگذریم، کسانی که امروز کمتر نام آنها برده می شود.

وی اضافه کرد: مجری برنامه آقای رضا رشیدپور جمله جالبی گفتند که به دل من نشست و من هم می خواهم این جمله را تکرار کنم و آن این است که« آقای ظریف کسانی که به برجام اعتراض می کنند، اعتراضشان به شما نیست، اعتراضشان به این است که چرا این کار بزرگ را خودشان انجام ندادند.»

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان علوم پزشکی حاضر در این مراسم گفت: هنوز روحیات دانشجویی در من هست. ای کاش فرصت بود تا درباره اینکه چرا انقلاب کردیم و چه هدفی داشتیم بیشتر صحبت می کردیم، انگیزه و انتظارات زیادی در زمان انقلاب وجود داشت که بخشی از آنها محقق شده است اما هنوز بخشی از آن انتظارات به صورت مطالبه باقیمانده است.

هاشمی گفت: من به عنوان یک پزشک با افراد زیادی در واپسین لحظات زندگی شان مواجه بوده ام. آ دمها در لحظه های آخر زندگی مهمترین مکنونات قلبی خود را بیان می کنند و من کسی را ندیدم که از آن لحظات یادی از خدا نکند.

وی گفت: معنی این حرف این است که حتی کسانی که در طول زندگی حرفهایی می زنند، در نهایت سیم آنها به خدا وصل است.باور به خدا و نوکری خدا یعنی اینکه دیگر نوکر هیچ کس نیستیم و این عین آزادگی و ثروتمندی است

هاشمی در این مراسم همچنین از سالار عقیلی که داور بخش موسیقی هفتمین چشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان علوم پزشکی بود نیز تجلیل کرد و گفت: سالار عقیلی سالار خوانندگان ایران است.

هفتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور از روز شنبه 17 بهمن در بخشهای مختلف انیمیشن، موسیقی، فیلمنامه نویسی، نقد فیلم، فضای مجازی و تئاتر برگزار شد و شامگاه سه شنبه 20 بهمن با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این مراسم از داریوش ارجمند به عنوان هنرمند پیشکسوت و تاثیرگذار سینما و تئاتر تقدیر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا