یزدفردا"از تعداد 795 داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صلاحیت 161 نفر از داوطلبان توسط شورای نگهبان تایید شده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: از تعداد 795 داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صلاحیت 161 نفر از داوطلبان توسط شورای نگهبان تایید شده است.

علی پورعلی مطلق روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله قبلی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری 166 نفر تایید صلاحیت شده بودند که در این مرحله تعداد تایید صلاحیت شدگان به 161 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: از تعداد کل داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 185 نفر نیز از حضور در این انتخابات انصراف داده بودند.

دبیرستاد انتخابات کشور گفت: امروز اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده به استان ها اعلام می شود تا نسبت به انتشار آگهی آن اقدام کنند و براساس برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تبلیغات داوطلبان از فردا (22 بهمن ماه) آغاز و تا پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

پورعلی مطلق افزود: در روز ششم اسفندماه نیز ممنوعیت تبلیغات وجود دارد و هفتم اسفندماه انتخابات برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا