نشست ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی به ریاست فرماندار تفت و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در حاشیه این نشست با قدردانی از خدمات و تلاش های ناحیه مقاومت بسیج تفت، در برگزاری موثر اردوهای جهادی گفت: برگزاری اردوهای جهادی در کنار همه منافع مادی و اقتصادی، ترویج کننده فرهنگ کار و کوشش می باشد و توسعه و ترویج این فرهنگ، پایه اصلی اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور است.

فرماندار تفت با اشاره به ضرورت مشارکت همه دستگاهها در اجرای درست و موثر اردوهای جهادی گفت: بهسازی و نوسازی مدارس و مساکن روستایی، زیباسازی مسجد، فعالیت در حوزه های بهداشت و سلامت، همکاری با دهیاری های در مسیر آبادانی و عمران روستایی، درختکاری و ... تنها بخش کوچکی از نتایج مثبت و ارزشمند اجرای اردوهای جهادی است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های بسیج برای ترویج اقتصاد مقاومتی گفت: اقدامات صورت گرفته از سوی ناحیه مقاومت تفت، در ترویج و فراهم سازی بستر اقتصاد مقاومتی در تفت و اعطای تسهیلات در این رابطه قابل تقدیر است.

فرماندار تفت افزود: ترویج مصرف کالاها و محصولات داخلی، برگزاری نمایشگاه عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی و توجه به توسعه صنایع تبدیلی از اقدامات بسیار خوب و شایسته ای است که در این رابطه محقق گردیده و امیدواریم با جدیت ادامه یابد. وی بر همراهی و مشارکت همه بخشها برای تحقق این برنامه ها تاکید کرد.

زارع ترویج فرهنگ جهاد در عرصه های اقتصادی و سازندگی را نیاز کنونی کشور عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای جهادی می تواند گام موثری در ترویج فرهنگ کار و کوشش و جنبش در جامعه باشد و راه را برای تحقق درست سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مورد تاکید دولت فراهم آورد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا