دکترمحمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در پیامی از استادان، مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
در پیام دکتر محمد رضا اسلامی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۲ بهمن ۵۷ روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی، یعنی استقلال آزادی است.

این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی‌ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی‌تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله» که راه مبارزه با هرگونه شرک، ظلم و بیدادگری است گام نهد.

این انقلاب شکوه‌مند به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ که بیان‌گر وحدت کلمه، ایثار و شکوه این ملت بزرگ بود به ثمر نشست.
اکنون که این ثمر ارزشمند سی و هفتمین سال خود را سپری می‌کند، بر هر ایرانی سر افراز لازم است که برای دفاع از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و شهدای سر افرازش و نیز تجدید عهد با سکاندار فرزانه جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تا پای جان ایستادگی نماید.
دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام راحل بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک دوباره گفته و از آحاد مختلف مردم شریف و ولایتمدار استان یزد دعوت می‌نماید تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نمایش اقتدار و پویایی ایران اسلامی است شرکت کرده و با گام‌های استوار و مشت‌های گره شده بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که استکبار جهانی و ایادی وابسته‌اش در مقابل نظام اسلامی ایران برای همیشه بازنده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا