دبير ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداران و بخشداران با تلاش و برنامه‌ریزی دقيق شرايط برگزاري انتخاباتي سالم و باشکوه را فراهم کرده‌اند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري یزد و دبیر ستاد انتخابات استان اظهار داشت: يكي از محورهای كاري فرمانداران و بخشداران فراهم‌سازی بستر برگزاري انتخاباتي سالم است و طبق برنامه زمان‌بندی اعلامي از سوي ستاد انتخابات كشور، هیئت‌های اجرايي به رياست فرمانداران و بخشداران پس از تعيين تعداد و محل شعب اخذ رأي هم‌اکنون در حال انتخاب اعضاي شعب می‌باشند.
«مصطفي سالاري» ادامه داد: تعيين نمايندگان فرماندار و بخشدار در محل شعب و تهيه لوازم و امكانات موردنیاز شعب اخذ رأی توسط فرمانداران و بخشداران در حال انجام است و آموزش اين افراد از 17 بهمن‌ماه بر اساس برنامه جامع آموزش ستاد انتخابات استان آغازشده است و تا 5 اسفندماه ادامه دارد.
وي يادآور شد: قبلاً نيز فرمانداران، بخشداران، كارشناسان و اعضاي هیئت‌های اجرايي استان در دوره‌های آموزشي لازم شركت کرده‌اند.
سالاري افزود: درمجموع عوامل اجرايي استان تا قبل از روز هفتم اسفندماه، روز اخذ رأي بيش از 35 هزار نفر ساعت آموزش‌های لازم را خواهند گذراند.
دبير ستاد انتخابات استان تصريح كرد: فرمانداران و بخشداران با تعامل لازم با ديگر دستگاه‌های استان و بر اساس قانون تلاش می‌کنند ضمن ايجاد شرايطي امن و آرام، فضاي شورونشاط انتخاباتي را نيز در جامعه فراهم و استان را براي خلق حماسه‌ای ديگر توسط مردم دارالعباده يزد آماده كنند.
گفتني است انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي روز هفتم اسفندماه در استان يزد هم‌زمان با سراسر كشور برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا