فرماندار یزد با اشاره به ایجاد شهرک هایی برای ساماندهی مطب های پزشکان در سایر استان ها گفت: عدم ساماندهی مطب های پزشکان در شهر یزد باعث بروز برخی معضلات و ناهنجاری های اجتماعی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سومین جلسه هم اندیشی ساماندهی ساختمان ها و مطب های پزشکان در شهر یزد با حضور فرماندار، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره)، مدیرعامل موسسه کوثر و سایر مسئولین برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در ابتدای این نشست با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طرح ساماندهی مطب های پزشکان برای اولین بار در استان از سوی فرمانداری یزد مطرح شده است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه های ذیربط این اقدام به نحو شایسته ای انجام شود.

فرماندار یزد با تأکید به اینکه طرح ساماندهی مطب های پزشکان مورد اقبال عمومی  قرار گرفته است افزود: این موضوع یکی از مهمترین خواسته های شهروندان یزدی است و در طول این مدت اصحاب رسانه و مردم نیز پیگیری نموده و بر اجرای آن اصرار دارند.

وی در ادامه به ظرفیت ها مناسب یزد در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و تصریح کرد: این ویژگی های بسیار ارزشمند یزد در این زمینه ناشی از تلاش چندین دهه تلاش و خدمات پزشکان یزدی بوده است و ما باید در حال حاضر به نحو شایسته ای از آنها پاسداری کنیم.

" شاکری شمسی " در پایان خاطرنشان کرد: وجود ساختمان‌های پزشکان و مراکز درمانی در برخی از معابر شهر باعث بروز پاره ای معضلات و ناهنجاری هایی فرهنگی، ترافیکی و امنیتی شده که این موضوع زمینه ساز نارضایتی شهروندان یزدی شده است.

گفتنی است در ادامه جلسه با توجه به بازدیدهای صورت گرفته، گزارشی از اقدامات سایر استان ها در زمینه ساماندهی مطب های پزشکان توسط اعضای جلسه ارائه شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا