فرماندار تفت با صدور پیامی برگزاری دومین جشنواره بزرگ فجر روستا در شهرستان تفت را گامی در جهت تجلیل از خدمات عظیم روستاییان عزیز در عرصه های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی ارزیابی کرد.

  "محمود زارع رشکوییه" در این پیام با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزنده روستا در رشد و تعالی میهن عزیز اسلامی آورده است: وجود روستاهای متعدد در میهن عزیز اسلامی، خود، پتانسیل و توانمندی عظیمی است که باید با برنامه ریزی دقیق، از این استعداد ملی به نحو شایسته ای بهره برد.

فرماندار تفت با اشاره به نقش روستا در عرصه اجرایی نمودن سیاستهای اقتصاد مقاومتی ادامه داده است: روستا می تواند به عنوان کانون اصلی تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد چرا که فرهنگ روستا با فرهنگ خوداتکایی و اقتصاد مقاومتی پیوندی مستحکم و دیرینه دارد و توسعه و ترویج فرهنگ خود کفایی، سختکوشی و قناعت ورزی روستایی، گامی بلند در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور خواهد بود.

زارع با تجلیل از خدمات عظیم روستاییان در طول عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی آورده است: روستاییان عزیز چه در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و آبادانی میهن عزیز اسلامی، نقشی خیره کننده و غیرقابل انکار داشته و وفاداری خود را به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی که همان تحقق و اجرای اصول اسلام ناب محمدی(ص) است به اثبات رسانیده اند.

فرماندار در پایان با تجلیل از برگزارکنندگان دومین جشنواره فجر روستا به ویژه بخشداری بخش مرکزی تفت ابراز امیدواری کرده است: برگزاری این گونه مراسم‌ها، گامی در جهت معرفی و ارائه توانمندی ها و قابلیتهای روستاهای شهرستان تفت برای رشد و تعالی بیشتر و روزافزون باشد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا