دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا با حضور استاندار یزد، فرماندار تفت، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، جمعی از دهیاران و مردم بخش مرکزی تقت 15 بهمن ماه در مجتمع تفریحی-گردشگری اِرم اسلامیه تفت برگزار شد.

در این جشنواره که تجلیل از برگزیدگان و نخبگان روستایی بخش مرکزی تفت در کنار معرفی قابلیت ها و پتانسیل های روستایی این بخش، از مهم ترین برنامه ها بود استاندار یزد در ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تبریک دهه مبارکه فجر؛ بابیان اینکه در گوشه و کنار استان یزد فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در حال انجام است تأکید کرد: در زمان تغییر دولت بسیاری از پروژه‌های عمرانی 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و بعضاً نیز درجایی سرمایه‌گذاری و احداث‌شده است که برای مردم نفع و سودی ندارد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز قرار داریم، ابراز امیدواری کرد: همه مردم با عشق به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه در انتخابات شرکت و نشان خواهند داد که استقلال ایران اسلامی از سوی بیگانگان قابل تهدید و آسیب نیست.


به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت، فرماندار تفت نیز در این جشنواره با قدردانی از خدمات و تلاشهای عوامل برگزاری این جشنواره گفت: روستاییان عزیز خدمات بسیار عظیم و چشمگیری را در راستای رشد و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران محقق نموده اند.

محمود زارع رشکوئیه با تجلیل از خدمات عظیم روستاییان در طول عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی آورده است: روستاییان عزیز چه در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و آبادانی میهن عزیز اسلامی، نقشی خیره کننده و غیرقابل انکار داشته و وفاداری خود را به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی که همان تحقق و اجرای اصول اسلام ناب محمدی(ص) است به اثبات رسانیده اند.

فرماندار تفت همچنین از افتتاح رسمی 9 واحد تولیدی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال و اشتغال زایی 81 نفر در دهه فجر امسال خبر داد.

بخشدار مرکزی تفت و دبیر دومین جشنواره بزرگ فجر روستای بخش مرکزی تفت نیز ضمن خیر مقدم به حضار و مسئولین شهرستانی و استانی گفت : تجلیل از نخبگان روستایی، بهترین ترویج کننده فرهنگ کار و تلاش در جامعه است.

بخشدار مرکزی تفت با اشاره به نقش مهم و حیاتی روستاییان در برنامه های توسعه ای کشور ادامه داد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، روستا به عنوان یکی از مهم ترین مراکز برای توسعه و حرکت شتابان کشور به سمت قله های عزت و افتخار مطرح بوده و این موضوع در شهرستان تفت که از روستاهای متعددی برخوردار است از اهمیت بالاتری برخوردار است.

علی احمدیان با اشاره به اهمیت توجه و تجلیل از نخبگان روستایی در عرصه های مختلف گفت: این اقدام می تواند بهترین ترویج کننده فرهنگ کار و تلاش در جامعه باشد و حیات روستایی را تضمین می کند.

وی در پایان با تجلیل از خدمات عظیم روستاییان عزیز در عرصه های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کرد: هرآنچه در تجلیل و خدمت از جامعه عزیز و کم توقع روستایی صورت پذیرد کم است چرا که روستاییان از سختکوش ترین و عزیزترین اقشار جامعه هستند که شایسته بهترینها می باشند.

گفتنی است جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا برای دومین سال متوالی با ابتکار بخشداری مرکزی تفت برگزار شد. در این جشنواره همچون سال گذشته ضمن تجلیل از نخبگان و سرآمدان فرهنگی، ورزشی و علمی این بخش توسط استاندار یزد از جمله دکتر عباسی، دکتر کلانتری، محمد احمدی، دکتر محمدکاظم کهدوئی، کاظم دهقانیان نصرآباد و زهرا شاه شهوازی به عنوان مفاخر  و جمعی روستاییان برگزیده بخش مرکزی تفت برنامه های شاد و مفرح از دیگر برنامه های دومین جشنواره فجر روستا بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا