دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا با حضور استاندار یزد، فرماندار تفت، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، جمعی از دهیاران و مردم بخش مرکزی تقت در مجتمع تفریحی، رفاهی اِرم اسلامیه پنجشنبه 15 بهمن ماه برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تبریک دهه مبارکه فجر؛ بابیان اینکه در گوشه و کنار استان یزد فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در حال انجام است تأکید کرد: در زمان تغییر دولت بسیاری از پروژه‌های عمرانی 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و بعضاً نیز درجایی سرمایه‌گذاری و احداث‌شده است که برای مردم نفع و سودی ندارد.
«سید محمد میرمحمدی» افزود: زمانی که نفت این مملکت 130 دلار به فروش می‌رسید و وضعیت مالی دولت ایده آل بود تنها 37 میلیارد تومان برای گازرسانی در استان یزد اختصاص یافت، اما در سال 94 و با نفت بشکه‌ای 30 دلار بالغ‌بر 80 میلیارد تومان به حوزه گازرسانی استان یزد اختصاص داده شد.

وی خاطرنشان ساخت: اگر به‌جای هزینه و سرمایه‌گذاری در چند صد پروژه و نیمه‌کاره کردن آن‌ها، همه نگاه‌ها به یک پروژه مهم و اساسی معطوف می‌شد، در حال حاضر نتایج مطلوب‌تری برای جامعه در برداشت.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز قرار داریم، ابراز امیدواری کرد: همه مردم با عشق به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه در انتخابات شرکت و نشان خواهند داد که استقلال ایران اسلامی از سوی بیگانگان قابل تهدید و آسیب نیست.

این مقام مسئول افزود: هیچ‌گاه و به هیچ بهانه‌ای نباید صندوق‌ها رأی را رها کنیم تا برای یک‌بار دیگر ملل دنیا شگفت‌زده شده و عظمت ملت بزرگ ایران را درک کند.

میرمحمدی اظهار داشت: ما ملتی قابل‌احترام و تکریم هستیم و به میمنت مذاکرات هسته‌ای این موضوع برای همیشه به جهانیان ثابت شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور باقدرت در مقابل 6 قدرت جهانی ایستاد و حرف خود را به کرسی نشاند و درنهایت توانست تحریم‌های ظالمانه را برای همیشه از سر ملت ایران پاک کند.
استاندار یزد بابیان این‌که ملت ایران، ملتی فرهیخته و متمدن هستند، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران امید ملت‌های مستضعف و محروم دنیا است و به همین خاطر این کشورها به موفقیت‌ها و توفیقات ایران اسلامی چشم دوخته‌اند.
میرمحمدی در بخش پایانی صحبت‌های خود بابیان اینکه امروز زمان دانایی و فناوری‌های نوین است، تأکید کرد: ایران اسلامی می‌بایست از سرآمدان دانش و فناوری باشد تا جایی که بتواند هم نیاز خود و هم نیاز جامعه اسلامی را تأمین کند و بدین واسطه اسلام را در جهان گسترش دهد.

گفتنی است جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا برای دومین سال متوالی با ابتکار بخشداری مرکزی و فرمانداری  تفت برگزار شد. در این جشنواره همچون سال گذشته از نخبگان و سرآمدان فرهنگی، ورزشی و علمی این بخش توسط استاندار یزد تجلیل شد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا