بيانيه شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد در حمايت از نامزدي حضرت آيت ا... وافي در انتخابات خبرگان رهبري

شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد با صدور بيانيه اي، ضمن تجليل از جايگاه والاي علمي و اخلاقي حضرت آيت ا... وافي و با استناد به اعلام نظر جامعه مدرسين حوزه علميه قم، حمايت جريان اصولگرايي از اين عالم مبارز و جليل القدر را اعلام كرد.

متن بيانيه شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد بدين شرح مي باشد:

بسم ا... الرحمن الرحيم

"اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم" (نساء آیه 59)

اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه، به عنوان ستون خيمه گاه انقلاب عظيم اسلامي، چلچراغ روشن هدايت و رستگاري، هديه خداوند تبارك و تعالي و همان ولايت رسول ا... (ص) است و به همان اندازه که جايگاه ولي فقيه در نظام جمهوري اسلامی، جایگاهی مقدس، رفیع و خطير است مجلس خبرگان نیز که وظیفه اش در ارتباط با رهبری است، از نقشي مهم و بسيار حساس برخوردار مي‌باشد. از همين منظر است كه امام راحل عظيم الشان(ره) با بينش الهي و حكيمانه خويش، مجلس خبرگان را تقويت كننده رهبري دانسته و مي فرمايند: "تعیین خبرگان و فقیه‌شناسان از تکالیف بزرگ الهی است و هیچ کس را عذری در مقابل اسلام و پیش گاه خداوند قهّار نخواهد بود."

لذا با عنايت به در پيش بودن انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، به یمن وحدت جامعه بزرگ اصولگرایی و نظر به انتخاب جامعه مدرسین محترم حوزه علمیه قم و بهره گيري از رهنمودهاي سلسله جليل القدر روحانيت معظم، ضمن احترام به همه نامزدهاي ارجمند اين انتخابات، با توجه به مراتب عالي تقوا، تواضع ،زهد،علم،تجربه، بصیرت و ولایتمداری، حضرت آيت ا... ابوالقاسم وافي يزدي را به عنوان نامزد مورد حمايت شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد به محضر مردم شريف و قهرمان استان دارالعباده و دارالعلم يزد معرفي نموده و در نهایت خضوع، به تصمیم و انتخاب نهایی ملت شریف یزد با همه وجود احترام می گذارد.

شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد در پايان با گراميداشت ايام ا... فجر انقلاب اسلامي و ياد و خاطره امام راحل عظيم الشان(ره) و همه شهداي والامقام، رجاء واثق دارد مردم هميشه در صحنه استان ديار دارالعباده يزد، بار ديگر با حضور حماسي و حداكثري درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات 7 اسفندماه، همايش عظيمي از وحدت و همبستگي خويش را در مسير تعالي ارزشهاي الهي و اسلامي به نمايش خواهند گذاشت و به دعوت رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي) لبيكي دوباره خواهند گفت.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا