همزمان با سفر استاندار يزد به شهرستان تفت 72 پروژه عمراني، روستايي، كشاورزي، صنعتي، گازرساني با اعتبار بالغ بر 58 ميلياردتومان در بخش هاي مختلف اين شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز چهارشنبه 21 بهمن ماه استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرستان تفت از چندين پروژه اين شهرستان بازديد و آنها را افتتاح كردند.


حضور بر مزار امام جمعه فقید تفت


استاندار یزد و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان تفت با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با اهدای گل و قرائت فاتحه به شهدای این شهرستان ادای احترام کردند. حضور بر مزار امام جمعه فقید شهر تفت «ایت الله حاج میرزا جواد حسنعلی» بخش دیگری از این برنامه بود.


افتتاح جایگاه CNG با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد


 «سيدمحمد ميرمحمدي» در ادامه سفر به شهرستان تفت جايگاه CNG اين شهرستان با اعتباري بالغ بر 30 ميلياردريال، مساحت 1200 مترمربع و ظرفيت 2000 مترمكعب در ساعت را افتتاح كرد.


بهره برداری از شرکت حجاب آرای ابریشمی


استاندار يزد و هيأت همراه سپس با حضور در شهرك صنعتي شهرستان تفت واحد توليد شركت حجاب آراي ابريشمي را با زيربناي 2600 مترمربع كه به توليد پارچه هاي كشباف، شال و روسري زنانه مي پردازد به بهره برداري رساندند.


آغاز به کار طرح تجمیع آبیاری تحت فشار روستای عباس آباد


طرح تجميع آبياري تحت فشار دهستان علي آباد روستاي عباس آباد در مساحت 20 هكتار با مشاركت مردم منطقه و خودياري مردمي 500 ميليون ريال و كمك بلاعوض دولتي به مبلغ 2600 ميليون ريال از جمله پروژه هاي ديگري بود كه توسط استاندار يزد و هيأت همراه افتتاح شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا