به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در ايام الله مبارك دهه فجر و با حضور معاون اقتصادي و توسعه منطقه اي استاندار يزد ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان استان و شهرستان از 100دستگاه pos ويژه نانوايي ها در شهر بافق رونمايي و مورد بهره برداري قرار گرفت.

ولی الله رنجبر در اين مراسم از نظارت و بازرسي مدام نانوايي ها سخن گفت و افزود : از نظر کیفیت و کمیت آرد و نان نانوايي ها را مورد بازرسي قرار داده ايم.

رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق يكي از اهداف اجراي اين طرح را نگراني و نارضايتي همشهريان در خصوص نبود پول خرد برای برگرداندن مابقی وجه به مشتريان عنوان كرد و گفت: اميدواريم با راه اندازي اين طرح و استفاده از كارت شهروندي و دستگاه pos دیگر نگرانی برای نانوایان و مشتریان در پرداخت وجه وجود نداشته باشد.

وي افزود: اين طرح علاوه بر رعايت مسائل بهداشتي سبب مي شود تا در بحث نظارت و بازرسي همچنين تخصيص سهميه آرد به نانوايي ها كمك شاياني به بازرسان اين نهاد شود.

گفتني است اين طرح با مساعدت مديريت بانك انصار استان يزد و اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق با اعتباري بالغ بر يك ميليارد ريال براي رفاه حال همشهريان انجام شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا