همزمان با ايام دهه مبارک فجر از كتاب "پایدار در تلاطم ایام " مربوط به خاطرات امام جمعه بافق كه توسط دانشگاه آزاد اسلامي این شهرستان منتشر شده است، رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ صبح امروز طی مراسمی همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي ، بخشدار مرکزی ، مسئولين نهاد ها و ادارت ، اساتید دانشگاه ،نخبگان و قشرهاي مختلف مردم از كتاب “پايدار در تلاطم ايام ” سيري در سرگذشت و خاطرات حجت الاسلام سيد جواد سليماني امام جمعه بافق در تالار آفرينش دانشگاه آزاد اسلامي رونمائي شد.

امام جمعه بافق در اين مراسم با گراميداشت ايام الله دهه فجر و تبريك سی و هفتمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی گفت : بعد از حدود نیم قرن از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با هدايت ها و روشنگري هاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و مديريت قوي و صحيح ايشان و تلاش دولتمردان توانسته ايم ايران و انقلاب اسلامي را در سطح جهان معرفي نمائيم.

حجت الاسلام سید جواد سليماني ضمن بيان اينكه وحدت و همدلي خوبي بين مسئولان شهرستان مي باشد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بخاطر ضبط ،تدوين و انتشار اين كتاب تقدير و تشكر نمود.

وي در اين مراسم ضمن بيان خاطراتي از پيروزي انقلاب اسلامي در شهرستان از تمام آحاد ملت جهت حضور در راهپيمائي ۲۲ بهمن ماه و انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري دعوت به عمل آورد.

فرماندار بافق نيز در اين مراسم نيز ضمن تبريك دهه فجر از دانشگاه آزاد اسلامي بافق بخاطر برگزاري مراسم مختلف جهت تقدير  و تشكر و بزرگداشت نخبگان و مشاهير بافق و حسن سليقه  مسئولان دانشگاه، جهت جمع آوري كتاب خاطرات امام جمعه بافق به پاس تلاش ها و مجاهدت هاي ايشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامي، تقدير و تشكر نمود.

سيد مهدي طلایي مقدم با تاکید بر تداوم این گونه برنامه ها و ضرورت حفظ هم دلی و وحدت بین مسئولان گفت : از سال گذشته همگرائي بسيار خوبي در شهرستان شكل گرفته است و با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبري، همدلي و همزباني خوبي در بين مسئولان است كه ريشه اين همدلي و همزباني اعتماد به رهبري است.

لازم به ذكر است كتاب پايدار در تلاطم ايام كه به بيان خاطرات و نوشته ها و تصاوير خدمات و مجاهدت هاي قبل و بعد از انقلاب حجت الاسلام سيد جواد سليماني امام جمعه بافق مي پردازد توسط دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق ضبط و تدوين و منتشر شده است.

تجلیل از سه پژوهشگر برتر دانشگاه  آزاد اسلامی  واحد بافق در سال ۹۴ همچنین قدردانی  از زحمات سيد مهدي طلایي مقدم فرماندار بافق و محمد جواد عسكري مديرعامل شركت سنگ آهن بافق بخاطر حمايت و پشتيباني از برنامه ها و فعاليت هاي این دانشگاه از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا