هم‌زمان با نهمین روز دهه مبارک فجر، پروژه گازرساني بخش گاريزات و كهدوئيه شهرستان تفت با حضور استاندار یزد افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد؛ روز چهارشنبه 21 بهمن‌ماه با حضور «سید محمد ميرمحمدي» و هیئت همراه در بخش گاريزات و كهدوئيه، پروژه گازرساني اين بخش به بهره‌برداری رسيد.
پروژه گازرساني بخش گاريزات و كهدوئيه بااعتباری بالغ‌بر 4 ميليارد و دويست ميليون تومان، شامل 35 كيلومتر شبكه توزيع، 4 كيلومتر شبكه تغذيه و 250 انشعاب تجاري و خانگي هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر افتتاح شد.
همچنين با حضور استاندار يزد و هیئت همراه در دهستان بنادكوك ديزه پروژه گازرساني اين دهستان، شامل 58 كيلومتر شبكه توزيع، 10 كيلومتر شبكه تغذيه و 300 انشعاب خانگي و تجاري به بهره‌برداری رسيد.


دولت تدبیر و امید بدون هیاهو فعالیت می‌کند


استاندار يزد در جمع مردم اين مناطق ضمن تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي گفت: دولت تدبير و اميد و مسئولان ارشد استان بيشترين توجه را به روستاها و مناطق محروم دارند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند كه محروميت را از اين مناطق برطرف سازند.
«سید محمد ميرمحمدي» اظهار داشت: تمام‌کارهایی كه در دولت تدبير و اميد در استان انجام‌شده است بدون هياهو و با كمترين تبليغات بوده است زيرا اعتقادداریم كه براي رضاي خدا و خدمت به مردم كار می‌کنیم و اين اقدامات در راستاي خدمتگزاري دولت به مردم است.
گفتني است استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار و هیئت همراه در حاشيه بهره‌برداری از پروژه‌های گازرساني شهرستان تفت با مردم اين مناطق ديدار و گفتگو كردند و از نزديك در جريان مشكلات و مسائل مردم قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا