استاندار یزد با صدور پیامی ضمن تقدیر و تشکر از مردم متدین استان یزد به‌پاس حضور در راهپیمایی 22 بهمن، همدلی، همراهی مردم با دولت را ناشی از آرامش و امیدواری جامعه نسبت به آینده دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام «سید محمدی میرمحمدی» بدین شرح است:
بسمه‌تعالی
با تبريك سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به مردم عزيز و متدين استان يزد، خاطره شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و شهداي حرم را گرامي داشته و با درود به روح پرفتوح حضرت امام راحل و يادآوري اقدامات و تلاش‌های ارزشمند بزرگان و علماي انقلابي استان يزد در اين بهار آزادي ازجمله شهيد محراب حضرت آيت ا... صدوقي (ره) و مرحوم آيت ا... خاتمي (ره) به روح بلندشان درود مي‌فرستيم و بار ديگر با ارواح طيبه شهدا پيمان مي‌بنديم كه در مسير ارزش‌های اسلامي و آرمان‌های امام و هدايت‌هاي مقام معظم رهبري قدم برداريم.
حضور پرشور و آگاهانه مردم عزيز، مهربان و متدين استان يزد در راهپيمايي 22 بهمن آن‌هم در هواي سرد زمستاني كه نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامي و پاي بندي به‌نظام جمهوري اسلامي ايران است موجب مباهات و نماد اتحاد و انسجام و قدرشناسي از شهيدان، جانبازان، آزادگان و اعتقاد عميق و دل‌بستگی زياد به مكتب اسلام ميدانم. لذا با شكر و سپاس خداوند متعال این‌جانب به‌عنوان خدمتگزاري كوچك از همت بلند و حضور گسترده و باشكوه همه اقشار جامعه در راهپيمايي 22 بهمن صميمانه تقدير و تشكر می‌نمایم و قدرشناس همكاري و همراهي شما در امور استان هستم و امنيت و آرامش و اميد را ناشي از همدلي و هم‌زبانی و همراهي و همكاري شما با دولت تدبير و اميد دانسته و آن را بزرگ‌ترین سرمايه دولت در حل مسائل و مشكلات و پيشرفت و ترقي كشور مي‌شناسم.
از خداوند منان توفيق، سلامتي و رستگاري همه را مسئلت دارم و بهروزي و عاقبت‌به‌خیری براي همگان آرزومندم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا