به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار شهرستان بافق در پیامی از حضور گسترده پرشور مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

درود خدا بر شما مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بافق که به فضل الهی با وحدت، همدلی و همصدایی بار دیگر با حضور حماسی ، پرشکوه و پایدار خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، پایبندی و تعهد به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام و رهبری را به اثبات رساندید.

بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) صورت گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد و نمايشگاهي از شكوه عزت، عظمت و اقتدار ایرانیان را در برابر ديده گان جهانيان به نمايش گذاشت.

اینجانب مراتب تقدير و تشكر خود را از این حضور آگاهانه و باشكوه شما ملت شريف ، بويژه جوانان متدين ، عاشق و بيدار دیار دارالشجاعه، ابراز داشته و سلامتي و سعادت بيش از پيش شما مردم حماسه آفرين را از خداوند منان مسئلت دارم.

در پایان ضمن دعوت از همشهریان عزیز در انتخابات 7 اسفند امیدوارم با توجه به وحدت ، همدلی و همصدایی که در شهرستان وجود دارد ، با حضور گسترده و پر شور در پاي صندوق هاي اخذ راي برگ زرين ديگري بر كتاب افتخارات شهرستان بافق افزود شود. انشاءالله

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا