یزدفردا:سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد از انتخاب شعار "معیشت، امنیت و پیشرفت" به عنوان شعار این ائتلاف در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

"مهران فاطمی" با اعلام این خبر افزود: بی تردید یکی از مهم ترین دغدغه‌های مردم عزیز، موضوع اقتصادی و مسائل معیشیتی است که نامزدهای این ائتلاف در صورت جلب اعتماد مردم و راه یافتن به مجلس شورای اسلامی، پیگیری و حل مشکلات اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار خواهند داد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد اجرای درست و دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی را، راه رونق و توسعه اقتصادی در کشور برشمرد و افزود: مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون گذاری در کشور، می تواند نقش بسیار مهمی در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و به تبع آن رفع مشکلات معیشتی مردم شریف داشته باشد.

مدیرکل سابق حوزه استاندار یزد افزود: حمایت از توان تولید داخلی، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، توجه به مسائل رفاهی و معیشتی مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر، توجه به توسعه صادرات غیر نفتی و ... از مهم ترین مسائلی است که در سیاستهای اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار داده شده است.

وی موضوع امنیت را از زیربنایی ترین مسائل هر جامعه، برای تعالی و رونق در همه عرصه ها عنوان کرد و ادامه داد: در سایه الطاف بی دریغ الهی و خون مطهر شهدای والامقام و در پرتو رهبری حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) ایران اسلامی هم اکنون امن ترین و باثبات ترین کشور منطقه است که حفظ و تداوم این شرایط، با توجه به تهدیدات مختلف منطقه ای باید در اولویت کار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، فاطمی اضافه کرد: نامزدهای مورد حمایت ائتلاف اصولگریان، در صورت برگزیده شدن از سوی مردم، توجه به حفظ امنیت کنونی کشور که می تواند زیربنایی برای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد، را در اولویت کاری خود قرار خواهند دارند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد پیشرفت همه جانبه کشور را هدف همه ایرانیان ارزیابی کرد و گفت: تنها در سایه وحدت و همبستگی ملی و تکیه بر توان جوانان برومند این مرز و بوم و ولایتمداری و تدین ملت رشید ایران اسلامی، تحقق پیشرفت همه جانبه و روزافزون و حرکت شتابان به سمت قله های عزت و افتخار میسر است و نامزدهای جریان اصولگرایی، در صورت جلب اعتماد عمومی و راهیابی به مجلس شورای اسلامی، همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهند بست.

وی با بیان این که شعار تعیین شده برای ائتلاف اصولگرایی، تنها یک شعار نیست ادامه داد: شعار ائتلاف اصولگرایان، دغدغه‌ای ملی است که تحقق آن نیازمند رویکردی جهادی در همه عرصه هاست و نامزدهای جریان اصولگرایی، پیگیری تحقق این شعار را به عنوان میثاق خود با مردم پذیرفته اند.

فاطمی ادامه داد: البته نامزدهای منتخب اصولگرایان در استان یزد طبعا با توجه به شرایط و نیازهای هر حوزه انتخابیه، ذیل این شعار و هم راستای با آن، شعارها و رویکردهای خود را نیز اعلام خواهند کرد.

یادآور می شود بر اساس بیانیه ائتلاف اصولگرایان استان یزد دكتر محمد صالح جوكار از حوزه انتخابیه یزد و اشكذر، دکترسید اکبر  حسینی نژاد از حوزه انتخابیه اردكان، حجت الاسلام و المسلمین  دکتر قاسم روانبخش از حوزه انتخابیه تفت و میبد و دكتر محمدرضا بابایی از حوزه انتخابیه شهرستانهای ابرکوه،بافق، بهاباد، خاتم ،مهریز به عنوان نامزدهای اصلح مورد تایید و حمایت این ائتلاف برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا