فرماندار تفت به همراه جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي و مسئولان محلي با حضور در بيمارستان شهيد آيت ا... بهشتي(ره) و موسسه خيريه حضرت فاطمه الزهرا(س) با اهداء شاخه هاي، گل از خدمات و تلاشهاي پرستاران خدوم و فداكار قدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه اين بازديدها با تبريك  ميلاد باسعادت حضرت زينب كبري (س) و عقيله بني هاشم گفت: سالروز ولادت اين بانوي بزرگوار كه به روز پرستار نامگذاري شده، فرصت ارزنده اي براي تجليل از خدمات بي‌شائبه و شبانه روزي اين عزيزان است.

فرماندار تفت پرستاري را شغلي مقدس ارزيابي كرد و ادامه داد: پرستاران صبور و فداكار ايران اسلامي با الگو گرفتن از حضرت زينب(س)، زيباترين جلوه هاي نوع دوستي و مهرباني را در مسير مقدس كاستن از آلام و دردهاي بيماران به نمايش مي گذارند كه حقيقتا اين خدمت ارزشمند نزد خداوند متعال مأجور خواهد بود.

زارع رسيدگي به مسائل و مشكلات پرستاران را يادآور شد و ادامه داد: لازم است همه اقدامات براي رفع مسائل و نيازهاي پرستاران عزيز مدنظر و در اولويت كار قرار گيرد تا اين سپيدجامگان صبور با دغدغه هاي كمتري به خدمت رساني به مردم شريف مشغول شوند.

وي همچنين با اشاره به دشواري‌هاي ارائه خدمات بهداشتي و درماني در نواحي روستايي و كم‌برخوردار، از خدمات خداپسندانه همه پزشكان و پرستاران در مراكز بهداشتي روستايي و خانه‌هاي بهداشت تجليل كرد.

فرماندار در پايان روز پرستار را به همه پرستاران شهرستان تفت تبريك گفت و براي آنان از درگاه حضرت دوست آرزوي توفيق كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا