یزدفردا"در پی وصول گزارش‌هایی مبنی بر سوءاستفاده از نام حزب اعتدال و توسعه در برخی نقاط کشور، مرتضی بانک رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه صبح امروز با ارسال نامه‌ای به محمدحسین مقیمی، رییس ستاد انتخابات کشور، از این وی خواست با سوءاستفاده کنندگان از نام این حزب برخورد قاطع انجام شود.

در پی وصول گزارش‌هایی مبنی بر سوءاستفاده از نام حزب اعتدال و توسعه در برخی نقاط کشور، مرتضی بانک رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه صبح امروز با ارسال نامه‌ای به محمدحسین مقیمی، رییس ستاد انتخابات کشور، از این وی خواست با سوءاستفاده کنندگان از نام این حزب برخورد قاطع انجام شود.

به گزارش ایسنا، متن کامل این نامه بدین شرح است:

جناب آقای محمدحسین مقیمی

رییس محترم ستاد انتخابات وزارت کشور

سلام‌علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند از برخی نقاط کشور اخبار نگران‌کننده‌ای مبنی بر سوء‌استفاده از نام اعتدال و توسعه دریافت شده است. بر مبنای اطلاعات واصله، برخی افراد سودجو با مطامع سیاسی و عمدتا مالی، با سوءاستفاده از واژگان "اعتدال"، "توسعه"، "اعتدالگرایان" و نظایر آن، اقدام به ایجاد تشکل‌ها، کانون‌ها یا ستادهای جعلی انتخاباتی نموده‌ و بعضا از کاندیداها وجوه کلانی دریافت کرده‌اند.

در این باره تاکید می‌شود:

1- افراد مذکور هیچ‌گونه ارتباط تشکیلاتی با حزب اعتدال و توسعه، به عنوان حزب حامی دولت تدبیر و امید ندارند.

2- کلیه تشکل‌ها، انجمن‌ها، جبهه‌ها، کانون‌ها و گروه‌هایی که تاکنون (یا احتمالا در روزهای آینده) در نقاط مختلف کشور با جعل واژگانی چون اعتدال٬ اعتدالگرایان٬ توسعه٬ تدبیر و نظایر آن تشکیل شده یا می‌شوند، ارتباطی با حزب اعتدال و توسعه نداشته، دیدگاه‌ها و اقدامات آنان به هیچ‌عنوان مورد تایید حزب اعتدال و توسعه نمی باشد.

لذا از جنابعالی درخواست می‌شود:

1- حسب وظیفه، مراتب به استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و ستادهای اجرایی انتخابات جهت برخورد قاطع و سریع با اینگونه تشکل‌های جعلی ابلاغ شود.

2- با استفاده از سیستم پیامکی که در اختیار ستاد انتخابات وزارت کشور است، به کاندیداهای محترم در سراسر کشور اطلاع داده شود که فریب سوءاستفاده‌کنندگان را نخورده و از هرگونه مذاکره یا ارائه وجه به افراد سودجو اکیدا خودداری کنند.

بدیهی است نامزدهای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه، صرفا در فرآیندی معین با همکاری تشکیلات استانی حزب و از سوی ستاد مرکزی انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه تعیین و به صورت رسمی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

با تشکر

مرتضی بانک

رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا