با حضور گروه پيشگامان كوير، اتوکام اصفهان آغاز به كار كرد


یزدفردا "پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اتوکام 2009 با حضور شرکت های مختلف حوزه انفورماتیک و فناوری اطلاعات در اصفهان و همچنين نماينده گروه پيشگامان كوير شروع بکار کرد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومي گروه پيشگامان كوير پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اتوکام 2009 با حضور بيش از 100 شركت ايراني در اصفهان آغاز به كار كرد.

شركت پیشگامان نصف جهان به عنوان نماينده گروه پیشگامان کویر نيز در اين نمايشگاه شركت مي كند.

در مراسم افتتاح رسمی غرفه اين شركت در اتوکام مهندس رضایی نژاد، رئيس هيئت مديره و قائم مقام گروه پیشگامان کویر و همچنين مهندس سمیعي، مدیرعامل شرکت پیشگامان نصف جهان و تعدادی ديگر از مدیران شرکت های عضو گروه حضور داشتند.

از سوي ديگر همزمان با شروع بکار رسمی نمایشگاه اتوکام 2009 ، مهندس زمانی ، مدیرعامل مخابرات استان اصفهان ، با حضور در غرفه گروه پیشگامان كور با دستاوردهای این مجموعه در حوزه های مختلف IT و انفورماتیک آشنا شد.

گفتني است در حاشيه اين نمايشگاه نيز نماينده گروه پيشگامان كوير و نماينده شركت آسياتك در جلسه اي ضمن مذاكرات در خصوص همكاري دوطرف بر تعامل هر چه بیشتر بین شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کردند.

شايان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه هر روزه میزگردهای مختلفی با حضور کارشناسان و صاحب نظران صنعت IT برگزار می شود. اتوکام 2009 از 6 آبان ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان دایر خواهد بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا