حضور پيشگامان كوير درپانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری – اتوکام 2009 اصفهان

یزدفردا :روز دوم پانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری – اتوکام 2009 اصفهان در حالی به پایان رسید که غرفه پیشگامان کویر میزبان تنی چند از کارشناسان و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات بود .
نشست هاي تخصصي IT در غرفه پيشگامان كوير


به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی گروه پیشگامان كوير در دومين روز نمایشگاه، دکترغفاری، مدیر عامل شرکت ایران گیت، مهندس یزدی زاده ،مدیرعامل شرکت شبکیه و تنی چند ازمسئولان و مدیران شرکتهای همکار با حضور در غرفه پیشگامان به بحث و تبادل نظر با مدیران حاضر در غرفه حول محورهای تخصصی IT و فناوری اطلاعات پرداختند.

مهندس سمیعی پس از این نشست ها در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي گروه، با اعلام خرسندی از تعامل نزدیک و اصولی شرکتهای همکار در زمینه های مختلف ابراز امیدواری کرد که کشور ما بتواند در ارائه خدمات انفورماتیک و IT با همکاری همه شرکت ها به جهش های بزرگتری دست پیدا کند.

از مدیران دیگری که غرفه پیشگامان كوير در اتوکام 2009 میزبان آنها بود می توان به مهندس جلیلی، مدیرعامل شركت پیشگامان رسانه پارس، مهندس اشرف زاده مدیرعامل محترم پیشگامان محتواگستر اشاره کرد.

لازم به ذکر است که پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری موسوم به اتوکام 2009 تا یکشنبه 10/10/88 در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.

برگزاري مراسم عيد ميلاد در غرفه گروه پيشگامان كوير


به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و همزمانی آن با سومین روز نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری – اتوکام 2009 اصفهان مراسم باشکوهی در محل غرفه گروه پیشگامان کویر برگزار شد.
 در طی این مراسم که با استقبال زیاد بازدید کنندگان و مشترکین خطوط اینترنت پر سرعت پیشگامان نصف جهان اصفهان برگزار شد، آیین قرعه کشی مسابقه بین بیش از 3000 نفر از مشترکین انجام شد و در پایان به مناسبت ولادت امام هشتم شیعیان به 88 نفر جوایز ارزنده ای از قبیل اشتراک خطوط پر سرعت اینترنت و همچنین کارت VOIP بین المللی پیشگامان(چلچله) و کیف نوت بوک اهدا شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا