پيام نمايندگان استان يزد در مجلس شوراي اسلامي

به مناسبت سالگرد شكست حمله نظامي آمريكا به ايران

یزدفردا "مهندس اولیاء نماینده یزد و صدوق ، دکتر تابش  نماینده اردکان،مهندس  فرهمند نماینده ابرکوه ،بافق،مهریز،خاتم،مهریز،بهاباد؛مهندس  عابدی نماینده طبس و حجت الاسلام یحیی زاده نماینده میبد و تفت  در مجلس هشتم  به مناسبت سالگرد حمله  نظامی آمریکا به ایران  پیام مشترکی  را به شرح زیر صادر کردند .

پنجم ارديبهشت يادآور امداد الهي در شكست حمله نظامي آمريكا به طبس و سالروز شهادت سردار شهيد اسلام شهيد محمد منتظر قائم اولين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يزد را گرامي ميداريم. در اين روز بزرگ به فرموده حضرت امام (ره) خداوند از طريق طوفان شن تهاجم ماشين جنگي آمريكا به جمهوري اسلامي ايران را در هم شكست و رسوايي ابرقدرت جهاني را به منصه ظهور رساند. امروز نيز در سايه همدلي و وحدت كلمه امت مسلمان و تبعيت از رهبري معظم انقلاب اسلامي همه دسايس استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار در هم خواهد شكست و ميراث گرانقدر امام عظيم الشأن به بركت خون مطهر شهيدان با سربلندي راه خود را تداوم خواهد بخشيد.
ما نمايندگان مردم شريف استان یزد در مجلس شوراي اسلامي در سي امين سالگرد اين حادثه بزرگ و با تجليل از رشادتهاي سردار شهيد منتظر قائم و تشكر از جناب آقای دکتر لاریجانی رياست محترم مجلس شوراي اسلامي براي حضور در اين مراسم از مردم قدرشناس استان مي‌خواهيم در مراسم مختلف گراميداشت اين روز فعالانه شركت نمايند.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا