کنگره ملی پیشوای صادق با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) و با حضور مسئولین استانی و کشوری، مراسم اختتامیه کنگره ملی پیشوای صادق(ع) در امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام حاتمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن خیر مقدم به میهمانان و برگزیدگان این جشنواره، به ارائه گزارش مختصری از روند برگزاری این کنگره پرداخت.

پس از وی حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و و امور خیریه، به بیان نکاتی از سیره عملی امام صادق(ع) پرداخت و گفت: ما باید سیره امامان را الگوی اجتماعی خود قرار داده و بهترین استفاده را از آنها ببریم.

وی همچنین با تشکر از دبیرخانه کنگره افزود: استان یزد یکی از پیشگامان کنگره های معصومین در کشور است.

در ادامه آیت الله مدرسی مدرس حوزه علمیه قم، با تجلیل از سازمان اوقاف در برگزاری کنگره های معصومین در کشور، خواستار جهانی شدن این جریان شد و گفت: امامان و افکارشان این ظرفیت را دارند تا در سطوح بالاتری به آنها پرداخته شود و این امر با همکاری مسئولین امکان پذیر است. وی همچنین خاطر نشان کرد: برای این کنگره هزینه ها و زحمات زیادی کشیده شده است و باید مطالب حاصل شده، کاربردی تر باشد.

در خاتمه به شش نفر از برگزیدگان، کمک هزینه سفر حج عمره و لوح یاد بود توسط حجت الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه و فلاح زاده، استاندار یزد، اهداء شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا