یزدفردا : پیشگامان کویرمغلوب سایپا شد

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در بازی ای برابراز سری رفابت های لیگ برتر والیبال و در هفته سوم مسابقات با نتیجه سه بریک مغلوب تیم صدرنشین سایپا شد.

در این بازی پیشگامان توانست در ست اول با نتیجه27 بر 25 حریف خود را در خانه شکست دهد اما ست های بعدی را با نتایج 25 بر 15 و 27 بر25 و 25بر20 به حریف واگذار کرد.

پیشگامان کویر یزد پس از این بازی و در پایان هفته سوم در رده دهم از جدول چهارده تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد .

تیم والیبال پیشگامان یکشنبه هفته آینده در خانه میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.

این بازی به دلیل مشکلات اشتباهات داوری باحواشی زیادی همراه بود .

اعتراض سرمربی تیم والیبال پیشگامان به داوری

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد با اشاره به اشتباهات مکرر داوران در بازی با سایپا گفت: من از طرف خودم و تیمم این پیروزی را به داوران بازی تبریک می گویم.



عباسعلی میرحسینی در گفتگوی پس از بازی با سایپا افزود: داوران این بازی کلکسیونی از اشتباهات داوری را انجام دادند و تیم ما را از ریشه زدند تا همچنان سایپا صدرنشین بماند.

وی با اشاره به سه بار توقف بازی تصریح کرد: داوران بازی باعث شدند تا بازی به حاشیه برود و تیم ها وبازیکنان با هم درگیر شوند،

وی تاکید کرد:فدراسیون باید جوابگوی انتخاب داوران و نحوه قضاوت آنها باشد.

سرمربی پیشگامان کویر یزد با اشاره به ست دوم و امتیاز های پایانی این ست گفت: از داور لیگ برتری در یک بازی حساس بعید است که بگوید صحنه ای را ندیدم و آن را تجدید کند و در صورتی که کاملا امتیاز برای ما بود ضربه را تجدید کرد.

وی خاطرنشان کرد:در پایان بازی ناظر داوری نیز حق را به تیم ما داد و در گزارش خود همه موارد را یادداشت نمود؛اما چه فایده تمام زحمات ما با داوری مغرضانه داور وسط از بین رفت.

میرحسینی در ادامه از بازی خوب شاگردانش در مقابل تیم سایپا تقدیر کرد و تصریج کرد: از همه بازیکنان تیمم متشکرم که مقتدرانه در مقابل تیم صدر جدولی سایپا ایستادگی کردند و نشان دادند که تیمی پرتوان هستند.

وی در پایان یادآور شد: به سادگی از کنار این ناحقی نخواهیم گذشت و ناداوری های این بازی را از طریق فدراسیون پیگیری خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا