انتخاب خبرنگار و رسانه برتر در جشنواره ملی ایده های برتر

مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره ملی ایده های برتر استان یزد با اشاره به اهمیت اطاع رسانی دقیق و شفاف از رویدادهای این جشنواره گفت: در جشنواره نهم، رسانه و خبرنگار برتر در جذب ایده های برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهمین جشنواره ملی ایده های برتر، سید رضا قبله زاده با اشاره به آغاز ثبت ایده توسط ایده پردازان گفت: مراحل ثبت ایده ها در سایت این جشنواره در حال انجام است و خوشبختانه استقبال از پیش بینی های اولیه نیز فراتر رفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی دقیق و سریع به همه اقشار جامعه برای ارسال ایده گفت: اطلاع رسانی این جشنواره از آن جهت برای ما اهمیت دارد چراکه معتقدیم ممکن است ایده های بسیار نو و جذاب در اختیار شهروندی باشد که به دلیل اطلاع نداشتن از برگزاری چنین جشنواره ای باعث هدر رفت آن شود.

قبله زاده تاکید کرد: در تلاش هستیم تا روزانه اخبار و مطالب مرتبط با جشنواره به رسانه های مختلف استانی و کشوری ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که مسئولان برگزاری جشنواره آماده پاسخگویی به سوالات خبرنگاران هستند.

مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره ملی ایده های برتر استان یزد یادآور شد: با توجه به تخصصی بودن مقوله رسانه در عرصه جذب ایده های برتر برای اولین بار خبرنگار و رسانه برتر در این حوزه انتخاب و معرفی خواهند شد.

قبله زاده یادآور شد: این انتخاب با همکاری اساتید روزنامه نگاری و حوزه ارتباطات خواهد بود و در محورهای مختلف نسبت به عملکرد رسانه ها و خبرنگاران ارزیابی خواهد شد و خبرنگار برتر و همچنین رسانه برتر در این حوزه معرفی می شود.

مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره ملی ایده های برتر استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با گروه پیشگامان کویر به عنوان حامی این جشنواره، رسانه و خبرنگار برتر در مراسم اختتامیه به نحو شایانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است نهمین جشنواره ملی ایده های برتر آذر ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد. مهلت ارسال ایده ها نیز تا 25 آبان ماه تعیین شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا