یزدفردا:کتاب تخصصی صدر ویژه علاقمندان به مراقبت پرواز و دانشجویان خلبان توسط یک  یزدی   تالیف شد

به گزارش یزدفردا : این کتاب تخصصی که جهت استفاده پرسنل  مراقبت پرواز و دانشجویان خلبانی است ، برای اولین بار در ایران تالیف شده است شامل مهمترین و کاربردی ترین قوانین و دستور العملهای بین اللملی و قوانین و دستورالعملهای رسمی داخلی کشور جمهوری اسلامی ایران مربوط به رشته تخصصی مراقبت پرواز , خلبانی است که  با استفاده از  15 مرجع معتبر جهانی  گرد آوری  شده و مورد استقبال پرسنل و دانشجویان  مراقبت پرواز و جمعی از خلبانان قرار گرفته است.

در مراسم جشن روز جهانی مراقبت پرواز (20 اکتبر روز جهانی مراقبت پرواز) که در فرودگاه بین اللملی مهرآباد تهران با حضور میهمانان از جمله نماینده ویژه رییس فرودگاه ها و معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد مولف این کتاب مورد تقدیر و تشویق مدیران و حضار  در این مراسم قرار گرفت .

 این کتاب دارای تائیده از سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی صنعت هوانوردی و هواپیمایی کشور بوده وکلیه حقوق آن منحصرا متعلق به مولف این کتاب حسن درستکار می باشد .

گفتنی است علاقمندان جهت هر گونه سئوال و سفارش می توانند از  طریق پست الکترونیک hassandorostkar@gmail.com با مولف ارتباط برقرار کنند . .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا