دعوت5 کشور از  پیشگامان كوير برای سرمایه گذاری

یزدفردا "گروه پیشگامان کویر در نمایشگاه جیتکس 2009 دوبی حضوری فعال داشت.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي گروه پيشگامان كوير يزد، محمدی، مدیرعامل شرکت پیشگامان ایساتیس، زیر مجموعه یشگامان کویر یزد، درباره جیتکس 2009 گفت: نمایشگاه امسال اگر چه جیتکس چندان پرشور نبوده و بازدیدکننده زیادی نداشته، اما ما تا کنون به اهدافی که از شرکت از این نمایشگاه داشتیم دست یافته ایم.

وی افزود:  در نمایشگاه امسال مذاکرات پرباری با نمایندگان کشورها و شرکت های خارجی انجام شد که از این میان،کشورهای کانادا، هند، برزیل و کره‌ جنوبی از گروه پیشگامان برای سرمایه گذاری در این کشورها دعوت به عمل آوردند. همچنین علیرضا پشنگ، رییس مرکز توسعه تجارت ایران در دوبی از حضور گروه پیشگامان کویر در جیتکس ابراز خرسندی کرد و خواستار حضور و فعالیت مستقیم این گروه در کشور امارات شد.

بر اساس این گزارش کریمی یزدی، مشاور بین‌الملل پیشگامان کویر، از حضور گروه پیشگامان در جیتکس سال آینده خبر داد و گفت: ما تمایل داریم در غرفه کشوری ایران به همراه شرکت‌های دیگر ایرانی به صورت  مجتمع در جیتکس حضور داشته باشیم، اما لازمه این حضور این است که غرفه ایران نیز طوری برپا شود که در شان و منزلت کشور باشد.

 پیشگامان کویر یزد امسال به همراه دو شرکت زیرمجموعه خود، یعنی پشیگامان ایساتیس و پیشگامان همیار و در کنار شرکت درخشان صنعت ایساتیس در غرفه برپا شده برای شرکت‌های پارک علم و فناوری یزد، در نمایشگاه جیتکس حضور یافته است.

جیتکس 2009 دوبی از 18 اکتبر (26 مهر ماه) آغاز شده و تا امروز (پنج شنبه 22 اکتبر-اول آبان) ادامه خواهد یافت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا