محمود عظیمی نیا همزمان با هفتم مهرماه پیامی تبریکی را خطاب به غیور مردان آتش نشان صادر کرد که متن پیام بدین شرح می باشد:

به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز کشور؛ متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن لحظه که همه چیز دور و برت زبانه میکشد وشعله ها ،ناگهان روبرویت می پیچد  از خود می گذری  تا دستهای مهربانت تلخی سوزان حادثه را در هم بریزد.

هفتم مهرماه به نام «آتش نشاني و ايمني» نامگذاري شده است. در واقع اين روز بهانه اي است تا به گراميداشت انسان هايي بپردازيم كه از جان و آسايش خود در راه حفظ جان و آسايش ما مي گذرند تا بتوانيم در امنيت زندگي كنم.

هدف از نامگذارى این روز به عنوان روز ملى ايمنى و آتش نشانى، تبديل ايمنى در کشور به يك فرهنگ میباشد. در کشور ما بيش از ۱۶۰ سال از تأسيس اولين ايستگاه آتش نشاني در شهر تبريز به سال  ۱۲۲۱ شمسي و نزديک به هشتاد سال از تأسيس آتش نشاني پايتخت مي گذرد.

از این رو اینجانب فرا رسیدن7 مهرروز بزرگداشت آتش نشانی و ایمنی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به شما تبریک عرض نموده   از تلاش ، ایثار و فداکاری شما در خدمت به مردم تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند بزرگ و منان آرزومندم در ضل توجهات حضرت بقیه الله (عج) و پیروی از فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) همیشه با اقتدار در راه ایمنی مردم شریف ایران تلاش کنید وآرزوی سلامتی و عمر با عزت را برای همه آتش نشانان ایران خواستارم .

با تشکر

محمود عظیمی نیا

7/7/93

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا