یزدفردا:

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

 

 

 


 

 

 

 
 
 

 

 

 

معرفی محصول جدید هیوندای i20 Active

شرکت کره ای هیوندای از خودروی i20 Active در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت پرده برداری کرد.
معرفی محصول جدید هیوندای i20 Active

جدیدترین محصول هیوندای خودروی i20 Active نام دارد که در حالت پایه به صورت یک هاچ بک پنج در، با صفحات محافظ پلاستیکی درها و ریل های روی سقف عرضه شده است.

تغییرات صورت گرفته برای این محصول سبب شباهت  آن به خودروهایی همچون سانتافه و توسان شده است. محصول مذکور تنها به صورت دیفرانسیل جلو عرضه شده و به نظر می رسد نسخه AWD آن هیچگاه تولید نگردد.

خودروی i20 Active به یک موتور ۱.۰ لیتری سه سیلندر به توان های ۱۰۰ و یا ۱۲۰ اسب بخاری مجهز شده و در هر دو نسخه سه سیلندر و پنج در عرضه  می گردد. قرار است فروش این محصول از سال آینده در اروپا آغاز گردد ولی هنوز قیمت آن مشخص نشده است. متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد i20 Active در دسترس نیست و هیوندای تنها به رونمایی آن بسنده کرده.

 

 

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

 

 

 


 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

کارخانه ماشین‌سازی تبریز باید حفظ شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی بر حفظ گروه صنعتی ماشین‌سازی تبریز و حل مشکلات آن تاکید کرد. خبرگزاری فارس: کارخانه ماشین‌سازی تبریز باید حفظ شود
کارخانه ماشین‌سازی تبریز باید حفظ شود

احمد محمدزاده در نشست بررسی مسائل و مشکلات گروه صنعتی ماشین‌سازی تبریز با بیان این‌که مدیریت ارشد استان پیگیر مسائل و مشکلات کارخانه ماشین‌سازی است، اظهار داشت: کارخانه ماشین‌سازی تبریز در سطح کشور مطرح بوده و جزو صنایع مادر به شمار می‌رود و این واحد تولیدی باید حفظ شود.

وی با تاکید بر پیگیری مسایل و مشکلات این کارخانه در راستای تداوم تولید، همکاری سازمان خصوصی‌سازی را در این زمینه ضروری دانست.

محمدزاده با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و کشورهای ۱+۵، اظهار داشت: در صورت اجرایی شدن این توافق و لغو تحریم‌های ظالمانه، کارخانه ماشین سازی تبریز هم مانند صنایع دیگر می‌تواند در شرایط پساتحریم در بازارهای جهانی حضور داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که شرایط جدید اقتصادی منجر به رونق این کارخانه و ایفای نقش بیشتر آن در توسعه اقتصادی استان شود.

در این نشست که مدیران و نماینده شورای کارگران کارخانه ماشین‌سازی در آن حضور داشتند، اصل خادمی مدیرعامل شرکت ماشین سازی تبریز، گزارشی از عملکرد این شرکت و آخرین وضعیت مسائل و مشکلات آن ارائه کرد.

 

 

 


 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا