یزدفردا:تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴=طرح افزایش ۱۰۰۰ درصدی تعرفه واردات خودرو

بر اساس این طرح، دولت موظف به جایگزینی خودروهای فرسوده خود با خودروهای داخلی می‌شود، تا ناوگان کشور تغییر پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به تدوین طرح دوفوریتی برای افزایش هزار‌درصدی تعرفه خودرو وارداتی، گفت:‌ بر اساس این طرح، دولت موظف به جایگزینی خودروهای فرسوده خود با خودروهای داخلی می‌شود، تا ناوگان کشور تغییر پیدا کند.

به گزارش خانه ملت، نادر قاضی‌پور گفت: هم‌اکنون در حال جمع‌آوری امضا برای ارائه طرح مذکور به هیأت‌رئیسه مجلس هستیم.

او ادامه داد:‌ متأسفانه هجمه اخیر در رسانه‌ها به صنعت خودروسازی کشور، تبعات بسیاری را به‌دنبال دارد، که بی‌کاری ۸۰ هزار نفر، از مهم‌ترین تبعات رکود در تولید خودرو و صنعت خودروسازی کشور است.

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴-رونمایی از سوپر خودروی هوندا NSX GT +فیلم

 

هوندا NSX GT

 

 

 

 

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴-بررسی راهکارهای ارتقاء کیفیت خودرو در جلسه‌ای با حضور نعمت‌زاده

 

 

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های کلی اصل ۴۴ از برگزاری مشترک جلسه این کمیسیون با کمیسیون صنایع و معادن جهت بررسی راهکارهای حمایت از خودروی ملی و ارتقاء کیفیت خودرو خبر داد.
بررسی راهکارهای ارتقاء کیفیت خودرو در جلسه‌ای با حضور نعمت‌زاده

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های کلی اصل ۴۴ از برگزاری مشترک جلسه این کمیسیون با کمیسیون صنایع و معادن جهت بررسی راهکارهای حمایت از خودروی ملی و ارتقاء کیفیت خودرو خبر داد.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های کلی اصل ۴۴ سه‌شنبه هفته جاری جلسه مشترکی را با کمیسیون صنایع و معادن و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران صنعت خودروسازی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این جلسه با هدف رسیدن به راهکارهای ارتقاء کیفیت خودروی ملی برگزار می‌شود، گفت: هدف از این جلسه حمایت از خودرو داخلی است چرا که با ورود شرکت‌های خودروسازی اروپایی و سایر شرکت‌های خارجی و به دنبال آن ورود تکنولوژی‌های بالاتر و خودروهای باکیفیت خودروی تولید داخل نیز باید کیفیت لازم را داشته تا از عرصه عقب نماند.

فولادگر در پایان گفت: در این جلسه در خصوص روش‌های اجرایی بحث و بررسی صورت می‌گیرد که در صورت حصول توافق و رسیدن به راهکاری مشخص گزارشی به صحن علنی ارائه می‌شود.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا