یزدفردا:تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴-فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد

لیزینگ ملت فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را آغاز کرد.
فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد

به گزارش اخبار خودرو ،لیزینگ ملت فروش  اقساطی محصولات ایران خودرو را با اقساط ۱۲  ،۲۴ و۳۶ ماهه  آغاز کرد.

زمان تحویل خودروها ۲۰ روز پس از واریز وجه و تکمیل پرونده اعتباری می باشند.خودروهای واگذار شده در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک بوده و در طول مدت قرارداد توسط شرکت لیزینگ ملت بیمه بدنه خواهند شد .انتخاب دو رنگ از بین رنگهای تعیین شده الزامی می باشد.

شرایط اعلام شده از سوی لیزینگ ملت به شرح زیر می باشد:

 

 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در زنجان

مدیرعامل شرکت فراورده های نفت زنجان از افزایش مصرف بنزین در ۳ماهه تابستان در استان زنجان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،مدیرعامل شرکت نفت زنجان گفت:میزان مصرف بنزین در ۳ ماهه تابستان امسال در حدود ۸۵ میلیون و ۴۰۰هزار لیتر بوده که این میزان مصرف در قیاس با مدت مشابه با ۸۳ میلیون لیتر از یک افزایش ۳ درصدی برخوردار می باشد.

عباسی افزود: همچنین در نفتگاز نیز در سه ماهه تابستان امسال شاهد ۶۹ میلیون و ۸۰۰هزار لیتر مصرف می باشیم که این میزان در مقایسه با مدت مشابه با ۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر از یک کاهش ۲درصدی برخوردار است .

وی اضافه کرد: میزان مصرف حمل و نقل در ۶ ماهه اول سال ۹۴ در مقایسه با مدت مشابه شاهد ۳ درصد افزایش در بنزین و ۲درصد کاهش در نفتگاز می باشد .

مدیرعامل شرکت نفت زنجان افزود: در ۶ ماهه امسال مصرف در بنزین ۱۶۶میلیون لیتر بوده که نسبت به سال ۹۳با ۱۶۱ میلیون و ۴۰۰هزار لیتر یک افزایش ۳ درصدی را نشان می دهد

عباسی گفت:در نفتگاز نیز بامصرف ۱۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر در سال ۹۴ یک کاهش ۲ درصدی را نسبت به سال ۹۳ با ۱۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر شاهد هستیم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا