یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه در بازديد از مراکز کارگري شهرستان، و در جمع کارگران، گفت: جامعه کارگري از اصلي ترين زير ساخت هاي امنيت جامعه است.
 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "محمدرضا زنگوئي" در بازديد از مراکز کارگري شهرستان و درجمع کارگران، ضمن تبريک اين ايام به عموم کارگران زحمت کش و مردم شهرستان، اظهار داشت: جامعه کارگري، زير ساخت هاي امنيت جامعه است.
وي افزود: استان يزد و به ويژه شهرستان ابرکوه در بحث امنيت در رتبه بالايي قرار دارد و اين امنيت در سايه تعامل، تلاش و همت مسئولان و اقشار مختلف جامعه به ويژه قشر زحمتکش کارگر مي باشد.
زنگوئي با اشاره به اين فرمايش امام رحمت اله که فرمودند "استقلال کشور مرهون کار و کارگر است"،گفت: ما اميدواريم دست اندر کاران با اقدامات مدبرانه خود مشکلات جامعه کارگري را روز به روز کمتر نمايند. 
سرهنگ زنگوئي ادامه داد: مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان در ايام هفته کارگر در بحث مشاوره هاي گروهي و فعال در زمينه هاي مختلف از جمله خانوادگي و حقوقي ، مددکاري بصورت رايگان در خدمت کارگران زحمتکش و خانواده هاي آنان مي باشد.
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه با بيان اينکه جامعه کارگري از ساعات اوليه صبح تا شب مشغول کار و کارگري بوده و خود و خانواده ي آنان جزو اقشار آسيب پذير جامعه هستند، گفت : نيروي انتظامي شهرستان در سايه  تعامل و همکاري بيشتر کارخانجات سطح شهرستان، با بکارگيري کارشناسان خبره مي تواند در ارتقاء آگاهي هاي انتظامي و اجتماعي کارگران و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در حوزه هاي مختلف از جمله فضاي مجازي، موادمخدر و سرقت  با ارائه آموزش هاي لازم موثر واقع شود.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا