برای نخستین بار در کشور خدمات بهزیستی استان یزد به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، مدیر کل بهزیستی استان در نشست مسئولین دفاتر پیشخوان دولت گفت: از سال گذشته که بخشی از خدمات را برون سپاری کردیم شاهد رشد بیشتر ارائه خدمات به مردم بودیم و اطمینان داریم همکاری خوبی در این مسیر شکل خواهد گرفت.
دکتر جلیل عفتی با اشاره به تشکیل سازمان بهزیستی با نیت خیر شهید فیاض بخش افزود: این سازمان با مراکز متعدد و ارائه خدمات گوناگون توانسته با توجه به تعدد وظایف، همه این امکانات را در اختیار مردم قرار دهد که 85 هزار سالمند و10 هزار کودک بخشی از جامعه ما هستند که از مراکز بهزیستی خدمات دریافت می کنند.
وی افزود: رویکرد مهم ما پیشگیری است و توسعه مراکز غیردولتی باعث شده تا 800 مرکز مجوز خدمات خود را از سازمان دریافت کنند و به نوعی همکار ما در بهزیستی هستند که در حدود 4 هزار نیرو در این مراکز مشغول به کار شدند.
مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به کوچک شدن دولت گفت: امروز دولت به این سمت حرکت کرده که امور به خود مردم واگذار شود و سرمایه مردمی گسترده است که ما برای خدمت به مردم باید به سمت سرمایه های مردمی پیش برو.یم.
دکتر عفتی اظهار داشت: در ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان دولت، اولین اداره کل در بهزیستی کشور هستیم که خوشبختانه اقدامات خوبی در ارائه خدمات بهتر به مردم صورت گرفت و امیدواریم با همکاری بیشتر شما مسئولین دفاتر شاهد رونق بخشیدن بیشتر خدمات و رضایت مندی مردم باشیم.
در ابتدای این نشست معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در واگذاری خدمات ارائه داد.
حسین بمانی گفت: کلیه بندهای 13 گانه به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده و قراردادهای مربوطه بسته شده است که خدمات به مردم در سطح قابل قبولی در این دفاتر انجام می شود.
وی افزود: در خرداد ماه سال جاری جلسه توجیهی با حضور تمامی دفاتر استان برگزار خواهد شد و امیدواریم با همکاری خوب شما شاهد به روز رسانی بیشتر خدمات بهزیستی به مردم باشیم.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا