در آستانه مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نشست توجيهي نمايندگان فرماندار در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ در آستانه مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نشست توجيهي نمايندگان فرماندار با حضور فرماندار و مسئول ستاد انتخابات در شهرستان بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست از همراهي و تعامل نمايندگان فرماندار در برگزاري انتخابات هفتم اسفند بود ، تقدير كرد و گفت : انتخابات هفت اسفند يك روز باشكوه ، بي نظير و بيادماندني براي شهرستان بافق بود.

سيد مهدي طلايي مقدم با تشريح وظايف نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رأي گفت: نماينده فرماندار و ساير اعضاي شعبه ضمن تعامل با هياتهاي بازرسي و نظارت بايد به قوانين انتخابات مسلط باشند.

وي با اشاره به وظايف خطير نمايندگان فرماندار خاطر نشان كرد: مديريت زمان ،حفظ بي طرفي و امانت داري، رعايت قانون، دقت در كار، حفظ نظم، مراقبت از شعب و جلوگيري از دخالت افراد غيرمسئول و جلوگيري از تنش و ايجاد مزاحمت از جمله وظايف نمايندگان فرماندار در شعب اخذ راي مي باشد.

رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان بافق افزود: بايد تمام توجه نمايندگان فرماندار و مجريان انتخابات، در راستاي برگزاري انتخاباتي با شكوه و پرشور با حضور حداكثري مردم باشد.

در ادامه مسئول كميته فناوري اطلاعات ستاد تبليغات انتخابات شهرستان بافق در خصوص كاركرد دستگاههاي احراز هويت توضيحاتي به نمايندگان فرماندار ارائه كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا