فرماندار يزد در پيامي به مناسبت 9 ارديبهشت ماه روز ملي شوراها در پيامي اين روز به تمامي اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان يزد تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

يكي از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي، تعامل، همفكري و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مكتبي جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه كرده است و به لحاظ جامعيت، بالندگي، سعادت‌بخشي و پويايي كه در قوانين و آموزه‌هاي خود دارد، به همفكري و مشورت توجه ويژه‌اي نموده و اهميت، جايگاه و فوايد آن را گوشزد نموده است.

 بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده است و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش به سزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

اينجانب بدین وسیله فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل برنامه محوري در راستاي حل مشكلات شهر و روستا با اتكا به ظرفيت هاي مناطق، گام برمي دارند، تبریک عرض می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا