بسمه تعالی

 

امام حسن مجتبی(ع): «ما تَشاوَرَ قومٌ الّا هُدُوا الی رُشدِهِم»

 امام حسن مجتبی می فرمایند:«هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آنکه به راه درست راهنمایی شدند»

 

در قسمتي از پيام مقام معظم رهبري(مدظله)به سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، كه معظم له فرمودند ".... در فهرست خدماتي كه شوراها به آن مي پردازند، بايد حفظ هويت و اصالت شهرها و روستاها و پايبندي به معماري اسلامي و ايراني و رعايت زيبايي و استحكام بناها و ترويج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهاي دين و اخلاق، و آسان سازي خدمت رساني و عدالت و فراگيري در خدمات شهري و توسعه فضاي سبز و اهتمام به سلامت محيط زيست و توجه به نيازهاي جانبازان و مصدومان جسمي و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم، وتوجه ويژه  به بانوان و نيز جوانان، برجسته شود و همواره، مد نظر قرار گيرد....."

 اسلام به عنوان مكتبي جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه كرده است. يكي از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي،تعامل،  همفكري و مشورت است. دين اسلام به لحاظ جامعيت، بالندگي،سعادت‌بخشي و پويايي كه در قوانين و آموزه‌هاي خود دارد، به همفكري و مشورت توجه ويژه‌اي نموده و اهميت، جايگاه و فوايد آن را گوشزد نموده است.

 اين روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراهای بخش _ گاريزات کهدوئيه که با وظيفه شناسی وتوجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمايند و باامانت، کفايت، درايت و حسن سلوک کوشش می نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمايد. از ايزدمنان خدمت رسانی وسيع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نيازهای اجتماعی جوانان و  محرومان و اشخاص بی بضاعت و توجه خاص به خانواده های شهيدان، جانبازان و ايثارگران و همه ی مردم شريف و ولایت مدار بخش مسالت دارم ،خدای متعال راهمواره حاضر و ناظر کار خود بدانید و خدمتی را که مردم بر دوش شما نهاده اند، به عبادتی بزرگ و موجب تقرب به خداوند مبدل نمایید.

 امید است خداوند متعال از تلاش شما خشنود گردد و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه شامل حال شما باشد.

 

مهدی حاج حیدری بخشدار گاريزات _ کهدوئيه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا