سید ابوالفضل موسوی بیوکی در جلسه ای با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار یزد، علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر با مسائل شهری، با یادآوری نقش حمایتی خود از پروژه های شهری بر اجرایی شدن مدیریت واحد با محوریت شهرداری تأکیدکرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد، نماینده منتخب مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در راستای آشنایی با مسائل شهر و هماهنگی با مدیریت شهری، در شهرداری یزد حضور یافت و در جلسه ای با شرکت شماری از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار یزد و فرماندار، همچنین معاونان شهرداری و فرمانداری به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مهمی از جمله مدیریت واحد شهری، آب مورد نیاز فضای سبز، شهر هوشمند، محیط زیست و ... پرداخت.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی با تأکید بر هماهنگی فعالیت ها در شهر، نقش حمایتی خود را از برنامه های شهری یادآور شد و به مسئولان شهری درخصوص ارائه طرحهای مختلف سفارش کرد.

وی تصریح نمود در جلسه آینده که به همین منظور تشکیل می شود علاوه بر اعضای حاضر، از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز دعوت می شود.

نماینده منتخب مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، شهردار را با توجه به شرح وظایفش به عنوان محور مدیریت واحد شهری معرفی کرد و خواستار حمایت همه جانبه از وی شد.

شهردار یزد نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت شهر ارائه نمود و در خصوص فضای سبز شهری و مشکل کم آبی، عدم تخصیص آب به فضای سبز و قائل نشدن حق چاه، حفر و بهره برداری برای شهرداری سخنرانی کرد.

محمدرضا عظیمی زاده همچنین در خصوص جداسازی آب خام از شرب، گفت: ما الان بالغ بر 22 و 23 مخزن آب ساخته ایم و حجم زیادی لوله گذاری انجام داده ایم به طوریکه 15 کنتور از مدار خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در مبحث فضای سبز، نگه داری و بازپیرایی را نیز انجام داده است خاطرنشان کرد: اگر منابع آبی مناسب تعریف شود، می توانیم برای فضای سبز اقدامات خوبی انجام دهیم.

هزینه 10 میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری در روشنایی پارکهای قدیمی، واکاری باغچه های سطح شهر و کاشت درخت، سازماندهی کارگران اتباع بیگانه، مشکلات آلودگی و اشتغال کوره های آجرپزی و حمل و نقل عمومی و بیان پیشنهادی که شهرداری را تشویق کرده تا در ازای تخصیص کامل آب حاصل از فاضلاب شهری در اجرای سه/پنجم عملیات باقیمانده آن مشارکت کند، از دیگر مواردی بود که شهردار یزد در این جلسه مطرح نمود.

فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر هم در این جلسه مسائلی درخصوص وضعیت شهر بیان کردند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا