سید مهدی طلایی مقدم با صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛متن پیام پیام بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

((وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ))

صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹در واقع بیانگر اراده مردمی در مدیریت شهری و روستایی و فصل جدیدی در بالا بردن سطح مشارکت عمومی اقشار جامعه در امور می باشد.

بی شک يكي از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي، تعامل، همفكري و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مكتبي جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه كرده است و به لحاظ جامعيت، بالندگي، سعادت‌بخشي و پويايي كه در قوانين و آموزه‌هاي خود دارد، به همفكري و مشورت توجه ويژه‌اي نموده و اهميت، جايگاه و فوايد آن را گوشزد نموده است.

نهم اردیبهشت که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی شوراها نام گذاری شده که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه خداوند بخشنده مهربان طلب توفیق و بهروزی نماییم و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

اینجانب ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی ، از زحمات و خدمات تمامی دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا صمیمانه  تشکر نموده و توفیق آنها در راستای انجام رسالت بزرگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان بافق، از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا