رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق از آمادگی کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی،نظارت و بازرسی جهت برگزاری انتخابات سالم ،قانونمند و با نشاط در بافق خبر داد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با موضوع جرائم انتخاباتی شهرستان با حضور فرماندار بافق جمعی از اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه ضمن تشکر از کلیه عوامل برگزاری انتخابات، گفت: کلیه عوامل اجرایی ،نظارت و بازرسی آماده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با نشاط در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

در ادامه این جلسه محمد سجاد اعتباری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیان کرد: اطلاع رسانی در خصوص میزان آرای هرکدام از نامزدها در طول زمان رای گیری و قبل از شمارش آراء توسط افراد در فضای مجازی و غیره مصداق بارز تشویش اذهان عمومی بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

رسول دمیری رییس دادگستری شهرستان بافق نیز بر لزوم بررسی شناسنامه افراد در زمان اخذ رای تاکید کرد و افزود: اگر افراد با قصد مخدوش نمودن آراء با شناسنامه غیر، جعلی یا فوتی به شعب اخذ رای مراجعه نمایند، سریعا تحویل عوامل نظامی و انتظامی و سپس مراجع قضایی خواهند شد که در این زمینه دستورات لازم به نیروهای نظامی داده شده تا با هماهنگی نماینده فرماندار اقدام لازم را در این زمینه انجام دهند.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در پایان این نشست یاد آور شد:تنها مرجع رسمی و قانونی اعلام نتایج رای گیری، ستاد انتخابات می باشد و باقی اخبار در سایتها یا فضای مجازی قبل از اعلام رسمی ستاد انتخابات مستند نمی باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا