اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از پژوهشگران و دانشجویان دعوت کرد که آثار پژوهشی،مقالات و پایان نامه های دانشجویی خود رابه دبیر خانه نخستین جشنواره مد و لباس استان ارسال کنند.

نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد در سه بخش؛لباس بانوان،طراحی و علمی برگزار می شود که در بخش علمی آثار پژوهشی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد که خود شامل دوقسمت است.
بنابراین گزارش،این دوبخش شامل؛مقالات و پایان نامه های دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و مقالات و پایان نامه های دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی است.
این گزارش می افزاید:مقالات و پایان نامه ها باید در قالب های علمی ارسال شود و کمتر از 8 صفحه نباشد.همچنین پایان نامه ها در قالب نرم افزارwordو در قطع A4 تنظیم ودر شکل لوح فشرده ارسال گردد.
مهلت ارسال آثار نیزتا 15 اردیبهشت ماه سالجاری اعلام شده است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال نمایند.
نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد 30 و 31 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی و هنری حضرت آیت الله سید روح الله خاتمی  درشهرستان اردکان برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا